Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΙΛΗΣΕ: «ΑΙΣΧΟΣ» !

ΗΧΗΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΤΗΣ <<Ι>> Δ.Σ.(Παναγίτσα Κυπριάδου)

Ο ιεροκήρυκας αναγιγνώσκει την ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟ 3045 στην οποία η Διαρκής Ανίερη Σύνοδος (ΔΑΣ) συμβουλεύει το ποίμνιο να κάνει το μπόλι. Θα παρατηρήσετε ότι σε ορισμένα σημεία έχει αλλάξει το κείμενο, μάλλον για να το κάνει πιο εύπεπτο.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΔΕΛΦΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΕΤΕ.

ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΔΑΣ. ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

36 thoughts on “Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΙΛΗΣΕ: «ΑΙΣΧΟΣ» !

  1. ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ !!! Είμαστε από το τυχερό ποίμνιο που δεν ανακοινώθηκε η επαίσχυντη εγκύκλιος…

  2. Είναι λέει «απρέπεια» που φώναξε «ΑΙΣΧΟΣ» ο λαός του Θεού μέσα στο Σπίτι του Πατέρα του. Θα έπρεπε δηλαδή να δεχθεί αδιαμαρτύρητα αυτό το κουρελούργημα που βρίζει τον Πατέρα του για να μην νοιώσει άβολα ο υπάλληλος του Μητσοτάκη; Στο Σπίτι του Πατέρα του δεν είναι; Όταν εσένα σου βρίσουν τον πατέρα σου μέσα στο σπίτι σου τί θα κάνεις; Θα κάτσεις με τα χέρια σταυρωμένα; Πόσο μάλλον τώρα, όταν ΠΕΤΑΝΕ τον Χριστό έξω από τους Ναούς. Τους Χριστιανούς στην Κωνσταντινούπολη που κυνήγησαν τον καιροσκόπο Μάξιμο και τους άλλους (δεν θυμάμαι αν τους ξεβράκωσαν κιόλας) έξω από τον Ναό τους θυμάται; Αν δεν υπήρχαν αυτοί δεν θα είχε η Εκκλησία τον Άγιο Γρηγόριο τον Θεολόγο Αρχιεπίσκοπο. Ποιός ακριβώς είναι ο σκοπός ύπαρξης του Χριστιανού; Να ακολουθεί κάποιο σαβουάρ βιβρ ή να ομολογεί την Πίστη του; Εδώ και κοντά 2 χρόνια που έχουν μετατρέψει τους Ναούς σε εργοτάξια ασέβειας και βλασφημίας δεν είδε τίποτε. Μούγκα στη στρούγκα για να μπαίνουν ντάγκα ντάγκα τα φράγκα στον λογαριασμό. Έλεος. Αλλά αυτή είναι η υποκρισία τους, και μας έχουν βάλει τα γνωστά «μπουμπούκια», Αργολίδος, Αλεξανδρουπόλεως, Κισάμου και λοιπούς να την πασπαλίζουν με λουκουμόσκονη. Να ‘μαστε βέβαιοι δε ότι θα βγουν και θα αποκαλέσουν τον Λαό του Θεού που διαμαρτυρήθηκε «ακραίους», «περιθωριακούς», «ταλιμπάν» (αυτούς που μπάζουν λαθραία στην Πατρίδα), «σχισματικούς», και ό,τι άλλο τους κατέβει στο κεφάλι. ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΑΣ. Μακάρι να ‘μουν κι εγώ εκεί. Στο Ναό που πηγαίνω ο Ιερεύς ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ δεν διάβασε το κουρελόχαρτο της ΔΑ$.

    • Σημειωτέον ότι η συγκεκριμένη ενορία περί το 2018-2019 είχε κάνει εσπερινό με άθεο Ουκρανό. Τους έχει βάλει ο Ιερώνυμος στην θεολογική Αθηνών… Ο Θεός να σε βοηθάει Φαίη και όλους εδώ μέσα.

  3. ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ Ο ΛΑΟΣ….ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ( ΚΟΠΆΔΙ), ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΑΊΣΧΥΝΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ ΚΑΙ ΜΕΤΆ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗ ΠΑΤΗΣΕΙ ΞΑΝΑ ΣΕ ΝΑΟ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ- ΠΙΟΝΙΑ, ΑΒΟΥΛΑ,
    ΚΑΡΕΚΛΟΕΞΑΡΤΩΜΕΝΑ, ΜΕ ΜΙΣΘΟΥΛΑΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ…..ΆΚΡΩΣ ΚΟΣΜΙΚΌ ΦΡΌΝΗΜΑ.
    ……ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΥΡΙΣΕΙ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.
    ΑΛΛΆ……
    ΑΠΈΧΕΙ ΠΟΛΥ ΑΚΌΜΑ ΤΟ……ΤΟΙΟΎΤΟΝ!
    ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΗΓΕΤΙΚΆ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΑΝΑΣΤΉΜΑΤΑ.
    ΜΕΧΡΙ ΠΌΤΕ ΌΜΩΣ;;;;;;

  4. Το ιστολόγιο ενημερώθηκε από κάποιους πιστούς που ήταν παρόντες στο Ναό ότι δεν ήταν ο Ιερεύς που έκανε την ανάγνωση αλλά ο ιεροκήρυκας. Έκανα την ανάλογη διόρθωση στο αρχικό κείμενο. Η εγκύκλιος διαβάστηκε πριν την Θεία Μετάληψη. Όταν ο Ιερεύς βγήκε να κοινωνήσει τους πιστούς επικράτησε απόλυτη ησυχία και τους είπε ότι πήγαν οργανωμένοι για φασαρία. Δηλαδή, θα έκαναν φασαρία ακόμη και αν δεν διαβαζόταν το κουρελούργημα; Αχ πάτερ μου, τί λέτε;

    • Για να μάθεις ολόκληρη την αλήθεια Φαίη εσύ και τα μέλη αυτής της ενορίας που μπορεί να διαβάσουν αυτό το μήνυμα: Κατά καιρούς εκεί παύουν οι ιερείς τα κηρύγματα και βγαίνει αντί για αυτούς ο ιεροκήρυκας που ανεβαίνει στον Άμβωνα παρακαλώ(!!!) [ΑΝΤΙ-ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΥΠΙΑ: Βλέπε ΛΓ’ Κανόνα της Πενθέκτης] για να κάνει προπαγάνδα υπέρ των…. ξέρετε. Ο ιεροκήρυκας εκεί είναι ένας φανατικός πατριαρχικός του Βαρθολομαίου που διδάσκει «θεολογία» στα πανεπιστήμια. Παρ’όλα αυτά, εκείνος που στο τέλος είπε ότι η αντίδραση «είναι ασέβεια»(!), είναι ο ιερέας της ενορίας που έκανε εσπερινό με άθεο-αχειροτόνητο Ουκρανό(!!!!).
      Περιμένετε ευσέβεια από τέτοιους ανθρώπους;;;;

      • Καλά φώναζε μία κυρία «υποκριταί». Έχουν αναγάγει την υποκρισία σε υψηλή τέχνη. Την αλήθεια την θεωρούν οπισθοδρομική και μπρουτάλ !

      • Αυτοί δεν πιστεύουν στον Τριαδικό Θεό. Στον πατρ. Βαρθολομαίο πιστεύουν. έχουμε σοβαρό πρόβλημα. Η συνείδησή τους έχει υποστεί σοβαρή βλάβη. Συλλειτούργησε με σχισματικό και όλα μέλι γάλα, κανένα πρόβλημα, καμμία βλασφημία. Και τον ενόχλησε που ο λαός του Θεού διαμαρτυρήθηκε επειδή πάνε να του πλασάρουν επικίνδυνα προϊόντα θανάτου.

      • Ας μην αδικούμε τον π Θεόδωρο. Όχι, δεν πρέπει. Έπειτα λέτε ότι κατά καιρούς εκεί σταματούν οι ιερείς το κήρυγμα. Δεν συμφωνώ με αυτό που λέτε. Το να δίνουν ευλογία μία στο τόσο να κάνει το κήρυγμα ένας θεολόγος είναι κακό αυτό? Έπειτα για ποια προπαγάνδα μιλάτε? Εγώ δεν έχω αντιληφθεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο στα κηρύγματα του συγκεκριμένου θεολόγου. Και κάτι ακόμα. Για πήγαινε στους όμορους ναούς να μπεις χωρίς μάσκα μέσα!

      • Πρός Σταύρο Πετράκη,
        Θα σας απαντήσω, γιατί πιστεύω ότι έχετε καλή διάθεση έστω να διαβάσετε. Έχετε την ελευθερία να διαφωνείτε. Θα σας πω όχι μόνο την άποψη μου, αλλά και τα δόγματα των Πατέρων της Εκκλησίας και πράξτε ότι νομίζετε σωστό.
        Ευτυχώς ή δυστυχώς, δεν αδικώ κανέναν. Είναι γεγονός ότι ο ιερέας έκανε εσπερινό-συμπροσευχή με σχισματικό Ουκρανό. Για δείτε τι προβλέπουν οι Ι.Κανόνες για όποιον πράττει έτσι (αφορισμό).
        <<Το να δίνουν ευλογία μία στο τόσο να κάνει το κήρυγμα ένας θεολόγος είναι κακό αυτό?>>
        Ναι, είναι λάθος και αντιτίθεται στην μακραίωνη ιερή παράδοση της Εκκλησίας! Μην αγνοείτε τον ΛΓ’ Κανόνα της Πενθέκτης Οικουμενικής Συνόδου: «Ἀλλὰ μηδέ τινα τῶν ἁπάντων συγχωρεῖν ἐπ’ ἄμβωνος, κατὰ τὴν τῶν ἐν τῷ κλήρῳ καταλεγομένων τάξιν, τοὺς θείους τῷ λαῷ λόγους ἀποφωνεῖν· εἰ μή τι ἂν ἱερατικῇ κουρᾷ χρήσηται ὁ τοιοῦτος, καὶ τὴν εὐλογίαν ὑπὸ τοῦ οἰκείου ποιμένος κανονικῶς ὑποδέξηται. Εἰ δέ τις φωραθείη παρὰ τὰ προγεγραμμένα ποιῶν, ἀφοριζέσθω.»
        ΔΗΛΑΔΗ: Όποιος ανεβαίνει στον άμβωνα και κηρύττει χωρίς να έχει ταυτόχρονα ιερατική κουρά και ευλογία, αφορίζεται. Το ίδιο γράφουν και οι ερμηνείες στο Πηδάλιο του οσ.Νικοδήμου. Η ποινή γι’αυτό το αδίκημα είναι ο αφορισμός.
        Θέλετε και παλαιότερη μαρτυρία; Για ακούστε τον άγιο Πάπα Λέοντα, το λιοντάρι της Δ’ Οικουμενικής Συνόδου, απ’την 119η επιστολή πρός Μάξιμο, Επίσκοπο Αντιοχείας:
        «VI. Κανείς δεν επιτρέπεται να κηρύττει εκτός από τους ιερείς.
        Και αυτό πρέπει, αγαπητοί, να προφυλάξετε: διότι κανείς εκτός από εκείνους που είναι ιερείς του Κυρίου δεν πρέπει να τολμήσει να διεκδικήσει το δικαίωμα διδασκαλίας ή κηρύγματος, είτε είναι μοναχός είτε λαϊκός, που καυχιέται για κάποια γνώση. Διότι αν και είναι επιθυμητό όλα τα τέκνα Εκκλησίας να κατανοήσουν τα πράγματα που είναι σωστά και υγιή, ωστόσο δεν επιτρέπεται σε κανέναν εκτός της ιερατικής τάξης να αναλάβει το αξίωμα του ιεροκήρυκα, αφού στην Εκκλησία του Θεού όλα τα πράγματα πρέπει να είναι τακτικά, ώστε στο σώμα του Χριστού τα καλύτερα μέλη να εκπληρώνουν τα καθήκοντά τους, και τα χαμηλότερα να μην αντιστέκονται στα υψηλότερα.»
        <<Έπειτα για ποια προπαγάνδα μιλάτε? Εγώ δεν έχω αντιληφθεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο στα κηρύγματα του συγκεκριμένου θεολόγου. Και κάτι ακόμα. Για πήγαινε στους όμορους ναούς να μπεις χωρίς μάσκα μέσα!>>
        Σε κανέναν μασκοναό αιρετικών κολυμπαριστών και σχισματικών ουκρανών. Είστε αιρετικοί από το 2016 με το Κολυμπάρι και σχισματικοί από το 2018 που δεχθήκατε τους Ουκρανούς, είτε σας αρέσει, είτε δεν σας αρέσει. Σας αγαπώ, σας εκτιμώ, αλλά μην προσποιείστε ότι είστε η Εκκλησία.
        Εύχομαι ότι καλύτερο για εσάς.

        *Η πηγή απ’την επιστολή του αγίου Πάπα Λέοντα (PL 54, 1045C-1046AB):
        «CAP. VI – Illud quoque dilectionem tuam convenit praecavere, ut praeter eos qui sunt Domini sacerdotes, nullus sibi docendi et praedicandi jus audeat vindicare, sive ille monachus, sive sit laicus, qui alicujus soientiae nomine glorietur. Quia etsi optandum est ut omnes Ecclesiae filii quae recta et sana sunt sapiant, non tamen permittendum est ut quisquam extra sacerdotalem ordinem constitutus gradum sibi praedicatoris assumat, cum in Ecclesia Dei omnia ordinata ese conveniat, ut in uno Christi corpore et excellentiora membra suum officium impleant, et inferiota suprioribus non resultent.»

  5. Δεν θα γίνει τίποτα δυστυχώς, με αυτόν τον “λαό από σκουπίδια” .
    Αν οι θείες δεν εκλείψουν δε σώζεται η χώρα και η εκκλησια Η άλογη θεούσα θα υπερασπιστει ως τέλους τον τόπο και τα άτομα της τυπολατρείας της.

    • Είστε κι εσείς προφανώς μέσα στα σκουπίδια που λέτε, αν βέβαια είστε Έλληνας ,που δεν το νομίζω. Μάλλον από κάτι τέτοιους τύπους σαν εσάς πρέπει να αρχίσει το ξεσκαρταρισμα !!!

    • Μην μαλώνετε αδέλφια.
      Κύριε Αργύρη δεν ξέρω πως τα καταφέρνετε αλλά τα σχόλιά σας είναι στα όρια.

      • Οι οριακές καταστάσεις θέλουν και τα αντίστοιχα σχόλια,φαιη μου δεν αγχώνομαι, την επόμενη εβδομάδα θα δικαιωθώ, όσο για τον αδερφό που ένιωσε την ανάγκη να υπερασπιστεί το σημερινό ελληνικο εθνος,είμαι Έλληνας και η κρίση μου για τους Έλληνες είναι αυτή ακριβώς. Σήμερα μάλωσα με κάτι “θείες” αλλά και κάτι νεότερες θεούσες που φόραγαν μάσκες και απολύμαναν εικόνες με κάτι βρωμοπατσαβουρες πριν τις”προσκυνήσούν”.Διηγηθηκε η μία εξ αυτών πρόσφατο θαύμα ίασης που της έγινε από τον ταξιαρχη(όπου γλίτωσε εγχείρηση) την στιγμή που έστεκε μπροστά του με μάσκα πρακτικά δηλώνοντας ότι δεν μπορεί να την διαφυλάξει από μια γρίπη. Το “λαός από σκουπίδια” είναι έκφραση ενός θυμόσοφου συντοπίτη, την δεκαετία του 90, όταν παρατηρούσε στα καφενεία τους χαρτοπαικτες Έλληνες μπουζουκοβιους να παίζουν και τους αλβανούς να φεύγουν για τα χωράφια τους(των χαρτοπαικτών) για δουλεια. Τα χωράφια βέβαια τώρα είναι των Αλβανών.

  6. Ψάξε ψάξε, εδώ και 4-5 μήνες εκκλησιάζομαι στον συγκεκριμένο ναό γιατί δεν έχει επιβάλει την υποχρεωτική χρήση της μάσκας. Βέβαια στον ναό έχω πάει και άλλες φορές, και μάλιστα όταν εορτάζει. Ο ναός ανήκει στην αρχιεπισκοπή Αθηνών και έχει τρις ιερείς εκ των οποίων μόνο ο π. Θεόδωρος λειτούργησε σήμερα, καθώς και την περασμένη Κυριακή, προφανώς οι άλλοι 2 ιερείς βρίσκονται σε άδεια. Μάλιστα, ο ένας εκ των 2 ιερέων που απουσίαζαν είχε διαφωνήσει με την αλλαγή τις ώρας τις Αναστάσεως και δεν έκανε Ανάσταση στον ναό στις 9 αλλά πήγε κάπου αλλού και λειτούργησε κανονικά, στις 12. Ο άλλος εκ των 2 που απουσίαζαν είναι ο προϊστάμενος του ναού. Και οι τρίς είναι έγγαμοι Την εγκύκλιο την διάβασε ένας γνωστός θεολόγος που διακονεί στον ναό, κάνει το κήρυγμα μερικές φορές, και ως ιεροψάλτης όταν λείπει κάποιος από τους 2 ψάλτες, και σε άλλους τομείς. Ο Π Θεόδωρος που λειτούργησε σήμερα, είναι ένας απλός και σεβάσμιος λευίτης και λειτουργεί στον ναό πολλές δεκαετίες. ο π Θεόδωρος είπε όντος, ότι είναι απρέπεια αυτό που γίνετε εν ώρα Θείας λειτουργίας, και είπε ότι κάποιοι ήρθαν σήμερα εδώ γιατί ήξεραν ότι θα διαβαστεί η εγκύκλιος. Αυτό ακριβώς είπε ο π Θεόδωρος. Η αποδοκιμασία ΑΙΣΧΟΣ ακούστηκε σχεδόν από όλο το εκκλησίασμα!. Έτσι έχουν τα πράγμα.

    • Απρέπεια η υπερασπιση της πίστης, τόσο λευιτης! Γιατί δεν στιγμάτισε την απρέπεια της εμβριο-δολοφονικής εγκυκλίου;

      • Ο πατήρ Θεόδωρος δεν είναι προϊστάμενος του ναού για να κάνει ότι
        θέλει. Ξαναλέω και πάλι, ο πατήρ Θεόδωρος είναι ένας παραδοσιακός, πολύ απλός και ταπεινός ιερέας!

  7. ΦΑΙΗ:<<Αυτοί δεν πιστεύουν στον Τριαδικό Θεό. Στον πατρ. Βαρθολομαίο πιστεύουν. έχουμε σοβαρό ΦΑΙΗ:<<Αυτοί δεν πιστεύουν στον Τριαδικό Θεό. Στον πατρ. Βαρθολομαίο πιστεύουν. έχουμε σοβαρό πρόβλημα. Η συνείδησή τους έχει υποστεί σοβαρή βλάβη. Συλλειτούργησε με σχισματικό και όλα μέλι γάλα, κανένα πρόβλημα, καμμία βλασφημία. Και τον ενόχλησε που ο λαός του Θεού διαμαρτυρήθηκε επειδή πάνε να του πλασάρουν επικίνδυνα προϊόντα θανάτου.>>

    ΠΟΛΥ σωστά Φαίη! Το χειρότερο είναι ότι υπηρετούν άλλον για πατέρα, τον Διάβολο. Εάν ρωτήσει κανείς τον συγκεκριμένο ιερέα π.χ, θα αρνηθεί ότι το έπραξε ή θα κοιτάξει να το δικαιολογήσει με ύπουλα κόλπα, για να «μην χαλάσει το όνομα του». Από εμάς μπορούν να γλιτώσουν, τι θα πουν ομως στον αδέκαστο Κριτή; Ότι μόλυναν τον κόσμο με το σχίσμα για «λόγους υπακοής»; Θεωρούν ότι είναι στην Εκκλησία με αυτά που λένε;
    Το ψέμα και η υποκρισία στο μεγαλείο τους.
    Αυτές οι ενορίες είναι οι πιο επικίνδυνες. Το παίζουν όλοι ορθόδοξοι, αλλά «με μέτρο». Κάνουν την μεγαλύτερη ζημιά, γιατί ο κόσμος τους θεωρεί «παραδοσιακούς» και καταστρέφουν τον ορθόδοξο αγώνα.
    Θεωρούν και τους εαυτούς τους εντός Εκκλησίας, ενώ κοινωνούν με τους ακοινώνητους και σχισματικούς ουκρανούς «της Επιφανίας Κιέβου» όπως είπε πρόσφατα ο Ιερώνυμος στην μνημόνευση (Βλέπε στο διαδίκτυο το ντοκουμέντο «13Ιουν2021 – Αρχιερατική Θεία Λειτουργία Εορτή Πεντηκοστής» στο 1:13:35).
    Δεν γνωρίζουν ότι αναθεματίστηκαν επισήμως απ’το 1992 για σχίσμα και ότι τα αναθέματα έγιναν δεκτά από όλες τις Εκκλησίες; Στις 26 Αυγούστου 1992 έβγαλε και ανακοίνωση Πατριαρχης Κων/πόλεως Βαρθολομαίος με υπογραφή του, επαινόντας την Ρώσικη Εκκλησία γι’αυτήν την πράξη (Βλέπε Αριθμ. Πρωτ. 1202)! Επίσης, το 1997 ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος αναγνώρισε με δήλωση του την δικαιοδοσία της Ουκρανικής Εκκλησίας στους Ρώσους.
    Όχι Φαίη, δεν έχουν πρόβλημα στην συνείδηση τους. Κοιμίζουν και νανουρίζουν το ποίμνιο με πλήρη διαύγεια και ευθύνη των πράξεων τους.
    Ένα έχω να τους πω, να κοιτάξουν τους Αποστολικούς κανόνες και ας αναρωτηθούν εάν είναι:
    1) στην Εκκλησία
    Ή
    2) στο σχίσμα από το 2018 με την αποδοχή των σχισματικών-ουκρανών και στην αίρεση από το 2016 με το Κολυμπάρι και την επίσημη αναγνώριση του Π.Σ.Ε:
    «Κανὼν ια’:
    Περὶ τοῦ συνευχομένου κληρικοῦ καθηρημένῳ.
    Εἴ τις καθῃρημένῳ, κληρικὸς ὧν, κληρικῷ συνεύξηται, καθαιρείσθω καὶ αὐτός.
    Κανὼν ιβ’:
    Περὶ τοῦ δεξαμένου τὸν ἄδεκτον.
    Εἴ τις κληρικὸς ἢ λαϊκὸς ἀφωρισμένος, ἤτοι ἄδεκτος. ἀπελθὼν ἐν ἑτέρᾳ πόλει προσδεχθῇ ἄνευ γραμμάτων συστατικῶν, ἀφοριζέσθω καὶ ὁ δεξάμενος καὶ ὁ δεχθείς.
    Κανὼν ιγ’:
    Ὅτι ἐπιτείνεται ὁ ἀφορισμὸς τῷ ἀφωρισμένω, εἴγε ἀπαιτήσει εἰς τὸ δεχθῆναι.
    Εἰ δὲ ἀφορισμένος εἴη, ἐπιτεινέσθω αὐτῷ ὁ ἀφορι­σμός, ὣς ψευσαμένῳ καὶ ἀπατήσαντι τὴν Ἐκκλησίαν τοῦ Θεοῦ.»

  8. Δεν περιμέναμε κάτι άλλο από το ιερατείο όπως σταύρωσε το Χριστό θα οδηγήσει τον κόσμο στην προσκύνηση του θηρίου . Απλά άτυχοι όσο τους πιστεύουν κρίμα
    Εμάς ο παπάς ούτε που το διάβασε αλλά πιέζετε αρκετά και μάλλον θα τον διώξει όπως πάει …βασικά η αληθινή εκκλησία του Χριστού θα είναι οι παπάδες που θα έχουν διωχθεί αυτοί θα τελούν το αληθινό μυστήριο …

  9. Εδώ που βρίσκομαι, επαρχία, ο ιερέας όχι μόνον δεν ανέγνωσε την εγκύκλιο αλλά στο τέλος, σε ερώτηση πιστών, είπε πώς αν διάβαζε αυτή την εγκύκλιο έπρεπε να κρεμάσει εφόρου ζωής το πετραχήλι…
    Απ ότι έμαθα αρκετοί ιερείς, προς τιμή τους, αρνήθηκαν
    Σε μεγάλη δε ενορία της Αττικής, ο προϊστάμενος είπε γνωρίζετε για την εγκύκλιο, μπορείτε να την βρείτε στο ίντερνετ, εδώ δεν θα την αναγνωσω γιατί πάσχει σε πολλά θέματα

  10. Ακόμα και η αγιογραφική αναφορά του
    Σ’ Βασιλειών,κ’ ,για την θαυματουργική ίαση του βασιλέως Εζεκίου με τη μεσιτεία του πρφ.Ησαΐου, χρησιμοποιείται καταχρηστικώς, στο κείμενο της περί ού ο λόγος εγκυκλίου. Μια εκ Θεού θεραπεία ταυτίζεται με την εμβολιαστική “θεραπεία”!

  11. Ἕνα εἶναι τὸ ζουμί: Τὸ “αἷσχος” ἀπὸ ΣΥΣΣΩΜΟ τὸ λαό. Αὐτὸ ἦταν τὸ καλύτερο κήρυγμα. Δόξα τῷ Θεῷ!

  12. Η αδελφή «Καλλιόπη» έχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα και με παρακάλεσε να ανεβάσω το εξής σχόλιο:

    Γιὰ τὸν Ἰ.Ν.Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου,Κυπριάδου,κάνετε λάθος ὅσοι βρίζετε καὶ κατηγορεῖτε !
    Καλῶς ἔγιναν τὰ ἐπεισόδια,ὅμως,καὶ οἱ τρεῖς ἱερεῖς μας ἦταν καὶ εἶναι ποιμενάρχες ! Δὲν μᾶς ἐμπόδισαν σὲ τίποτε ποτέ,πάντα εἶναι στὸ πλευρὀ μας καὶ μᾶς περιβάλλουν μὲ ἀγάπη πατρική !
    Ὑπάρχουν ἄνθρωποι τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς ἐντὸς,ψάλτης καὶ ἱεροκήρυξ καὶ ἐπίτροπος ποὺ πιέζουν,εἴμαστε τὸ ποίμνιο ποὺ πιέζει καὶ αὐτὸ ἐξ ἀντιθέτου,εἶναι καὶ κάποιοι ἀπὸ τοὺς πιστοὺς ποὺ βρίσκονται σὲ παράκρουση πανικοῦ,εἶναι καὶ ὁ νεώτερος ἱερεύς ποὺ τακτικὰ μᾶς μιλᾶ ἀπολύτως ὀρθά καὶ ἐμψυχωτικά ! Λοιπόν,κρατιοῦνται οἱ ἰσορροπίες καὶ δὲν τὸ ἐπιτρέπω,ἔτσι ἐπιπόλαια καὶ ἐμπαθῶς,νὰ κρίνετε ! Ὅσο γιὰ τὸν φιλοξενοὐμενο αἱρετικό,μᾶλλον κάνετε λάθος !

    • Κανένα λάθος αγαπητή Καλλιόπη! Ήμουν μπροστά! Όσο και αν κρύβετε την αλήθεια είτε το κάνετε ηθελημένα, είτε από άγνοια -θέλω και επιμένω να πιστεύω το 2ο, ειδικά για το πρόσωπο σας το οποίο σέβομαι και υπεραγαπώ σε υπερθετικό βαθμό-, όλα θα φανερωθούν την ημέρα της Κρίσεως. Όσο και αν προσπαθήσετε να με υποβάλλετε σε εμπαιγμούς και κατηγορίες για «κατάκριση» και «εμπάθεια» ή με πείτε μέχρι και φανατικό και συκοφάντη, η αλήθεια παραμένει ίδια, είτε σας αρέσει αυτό που ακούτε, είτε δεν σας αρέσει.
      Οι ποιμενάρχες σας προφανώς και δεν είναι ποιμενάρχες. Ποιος ποιμενάρχης μνημονεύει τον Ιερώνυμο που έχει κοινωνία πίστεως με τον Ουνίτη και σχισματικό ψευδοΕπιφάνιο Κιέβου; Θα το έκανε αυτό ο Μέγας Βασίλειος, ο Μέγας Αθανάσιος, ο άγιος Μάξιμος; Έναν πείτε μου από τους Πατέρες που θα το έκανε, και θα σας ζητήσω συγνώμη δημοσίως. Ποιοι νομίζετε ότι είστε τέλος πάντων; Δεν σας έμαθαν ότι η μνημόνευση δηλώνει κοινωνία πίστεως; Εάν ήταν διαφορετικά, τότε θα μνημονεύαμε Αρειανούς, Ινδουιστές, Μωαμεθανούς και γενικά τον οποιονδήποτε. Η Εκκλησία του Χριστού δεν είναι μαγαζάκι και θέσατε τους εαυτούς σας εκτός Εκκλησίας με τις πράξεις σας.
      Εσείς οι ενοριακοί ιερείς απ’ότι φαίνεται ξεπεράσατε Πατριάρχες, Πάπες, Ιερούς Κανόνες και οτιδήποτε ιερό. Αρκεί να έχετε ευλογία απ’τον σχισματο-αιρετικό επίσκοπο σας, ε; Μπράβο, ωραία «Εκκλησία» είστε. Ωραία «υπακοή» κάνετε. Μία «ορθοδοξία» κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σας. Θα γευθείτε τους καρπούς αυτής της υπακοής σε αυτήν την ζωή με τον μισθουλάκο σας, μην περιμένετε όμως από μια τέτοια υπακοή να λάβετε μισθό στην επόμενη ζωή. Κανονικά ούτε να θαφτείτε ορθόδοξα δεν πρέπει με τις αιρέσεις και τα σχίσματα που εισάγετε. Εάν το κάνατε από άγνοια, τότε ίσως να είχατε κάποια δικαιολογία. Καλά έλεγε ο όσιος Παΐσιος ο Αγιορείτης ότι οι πνευματικοί φασκιώνουν τα πνευματικοπαίδια τους, και τι θα έλεγε αν ζούσε σήμερα! Τώρα το έχετε πάει σε άλλο επίπεδο.

      • “Η μνημόνευση δηλώνει κοινωνία πίστεως ” : πολύ σωστά ! Ο πιστός δια του ιερέως που τελεί το Μυστήριο, δηλώνει ενώπιον Θεού και ανθρώπων ότι “έχει την ΙΔΙΑ πίστη” με τον Επίσκοπό του, τον οποίο θεωρεί Ποιμενάρχη του δηλ. ότι ανήκει στη δική του Ποίμνη. Εάν ο Ποιμενάρχης αυτός δεν έχει δια λόγων και πράξεων “γνώμη Χριστού” αλλά έχει άλλη γνώμη (=πνεύμα, αντίληψη) εκτός διδασκαλίας Χριστού δηλ. δεν τηρεί το Ευαγγέλιο και τις εντολές, τις Γραφές, την Εκκλησιαστική Παράδοση, την καθιερωμένη Λατρεία, τις αποφάσεις και Κανόνες των Οικουμενικών Συνόδων, όπως συμβαίνει σήμερα, έχει δηλ. αιρετική γνώμη, εμείς δηλώνουμε ενώπιον Θεού και ανθρώπων μέσω της μνημόνευσης
        τους ότι ασπαζόμαστε κι εμείς την αίρεση και το σχίσμα του Ποιμενάρχου μας ομολογώντας ίδια πίστη με αυτόν. Δεν θα μπορούσαν να περιγραφούν τα πράγματα πιο απλά. Αυτή είναι η του Χριστού Πίστη, πως να το κάνουμε ; κορυφαία η ευθύνη των απλών ιερέων αλλά, δυστυχώς, δεν το καταλαβαίνουν και παρασύρουν τελικά κόσμο και κοσμάκη, στην απώλεια. Διότι, το βασικό καθήκον τους είναι η προάσπιση της Πίστης κι όχι η τέλεση των ακολουθιών, τα τρισάγια και τα μνημόσυνα κλπ.

    • Κυρία Φαίη συντάσσομαι απολύτως με αυτά που λέει η αδελφή Καλλιόπη σχετικά με τους ιερείς του ναού. Είναι και οι τρείς εξαιρετικοί, παραδοσιακοί ιερείς! Τώρα, τι παίζεται στο παρασκήνιο, με ιεροκήρυκα ψάλτη και επίτροπο, δεν γνωρίζω απολύτως τίποτα.

      • Κύριε Σταύρο δεν είμαι εγώ κάποια στην οποία πρέπει να δώσετε λόγο για τις θέσεις σας. Μία απλή λαϊκή είμαι σαν εσάς. Να με συγχωρέσετε όμως διότι κι εγώ σαν λαϊκή μέσα από τις δικές μου εμπειρίες οφείλω να πω πως θα πρέπει να μας απασχολήσει πολύ σοβαρά αυτό το θέμα με τους παραδοσιακούς ιερείς που άλλα πιστεύουν μέσα τους και άλλα κηρύττουν από τον άμβωνα. Δεν ήταν «μια απλή Εγκύκλιος» αυτό που διαβάστηκε αδελφέ για να ξεπεραστεί έτσι αδιάφορα. Αν αγαπάμε τους ιερείς μας δεν θα πρέπει να τους φασκιώνουμε στον κρυπτοχριστιανισμό αλλά να τους στηρίζουμε στην ομολογία. Ο Θεός θα ανταμείψει πολύ τους ομολογητές ιερείς της εποχής μας. Μας φασκιώνουνε αυτοί, τους φασκιώνουμε κι εμείς, γι’ αυτό φτάσαμε να έχουμε γίνει τόσο μαλθακοί και να μην μας λογαριάζουν οι δεσποτάδες που αλωνίζουν μέσα στην Εκκλησία με τους μασόνους.

      • Επειδή είστε σχετικά νέος ενορίτης και δεν γνωρίζετε τι έχει συμβεί παλαιότερα, σας δικαιολογώ εν μέρει και θα σας δώσω άλλη μία απάντηση, με την ελπίδα ότι θα καταλάβετε τι συμβαίνει. Σας δίνω την μαρτυρία μου δημόσια ότι ένας από τους τρεις έκανε εσπερινό με άθεο-σχισματικό ουκρανό (σας είπα πριν υπονοητικά ποιος, δεν τον αναφέρω ονομαστικά). Ήμουν μπροστά. Τώρα, που το ακούτε, ποια είναι η θέση σας; Το ξέρετε ότι οι Ι.Κανόνες επιβάλλουν αφορισμό και για τον λαό που συμμετείχε σε αυτήν την ασχήμια (εμένα δηλαδή); Πρέπει να συνεχίσετε κάνετε τυφλή υπακοή επειδή έχετε φτιάξει μία φανταστική «λευίτικη» εικόνα για τους ιερείς, ίσως επειδή εξωτερικά φαίνονται εντάξει και μπορεί να κάνουν και κανα καλό κήρυγμα μια στο τόσο; Προσωπικά δεν μπορώ να γνωρίζω τι συμβαίνει μέσα σας, αλλά θεωρώ ότι έχετε βολευτεί αυτούς τους 4-5 μήνες και τώρα που μάθατε την αλήθεια δεν θέλετε να ξεβολευτείτε. Για να καταλάβετε την υποκρισία που υπάρχει, μην ρωτήσετε για αυτό που έζησα εγώ, γιατί θα τα αρνηθούν όλα ως ψεύτες που είναι. Ω υποκρισία! Ρωτήστε όμως τον κάθε ιερέα ξεχωριστά με προσεκτικό τρόπο καθώς συζητάτε ποιος είναι επίσκοπος στο Κίεβο, και θα λάβετε την αρμόζουσα απάντηση… Από εκεί θα καταλάβετε εάν η μαρτυρία μου είναι αληθινή ή ψεύτικη. Ίσως ένας από τους τρεις ιερείς σας δώσει ορθόδοξη απάντηση. Για τους υπόλοιπους δύο κρατάω επιφυλάξεις. Ίσως κοιτάξουν να αποφύγουν την ερώτηση σας με παμπόνηρες υπεκφυγές. Από εκεί θα καταλάβετε ότι είναι συνένοχοι σ’αυτό το έγκλημα. Στον ιεροκήρυκα μην πάτε καλύτερα, γιατί ίσως πάθετε καρδιακό με αυτά που θα ακούσετε. Να με συγχωρείτε για το εκτενή μήνυμα, αλλά δεν γίνεται, κάπως πρέπει να του εξηγήσω του ανθρώπου.

  13. Ούτε στην δική μας ενορία ανεγνωσαν τίποτε!!Κατάπτυστη κι επαισχυντη η εγκύκλιος! Ευτυχώς που υπάρχουν οι λίγοι αυτοί,αγωνιστές ωστόσο ,ποιμένες και στηρίζουν το ποίμνιο με όποιο κόστος…Ο Θεός να τους σκεπάζει!

  14. Τα ίδια γίνανε και στην Αγιά Σοφιά στα Μσνιάτικα. Φώναζε ο κόσμος ΑΊΣΧΟΣ και ο ιερέας με ευγένεια ιν αλήθεια παρακάλεσε να βγουν όσοι δεν θέλουν να την ακούσουν και βγήκαν αρκετοί.
    Στους όποιους μετα, έδωσε αντίδωρο κανονικά χωρίς να δώσει συνέχεια.

  15. Σέ Ἱ.Ν.στὸ Κουκάκι,δὲν διαβάστηκε τίποτε,καὶ ὁ ἱερεύς ὑπενθύνησε τὸ Μέγα Ἐμβόλιον τῆς Θ.Κοινωνίας.Ἐπειδὴ λοιπόν, Ἐκκλησία εἶναι κλῆρος καὶ λαός,ὅταν ὁ κλῆρος δὲν τολμᾶ,ὁ λαὸς…ἐξορμᾶ !!! Κάποιοι θὰ πᾶνε στὸν μπαρμπέρη καὶ κάποιοι θὰ εἶναι μαζί μας στὰ γόνατα !
    ΦΩΤΙΣΟΝ ΗΜΩΝ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΔΕΟΜΑΙ !!1

  16. Αρχίζει και επικρατεί η πλανεμένη άποψη ότι, επειδή ο ιερέας δεν διάβασε την Εγκύκλιο , όλα είναι ωραία και καλά και “δόξα τω Θεώ”. Και ο ιερέας είναι αναπαυμένος ότι “έκαμε το καθήκον του προς το Θεό”. Και το ισχυρίζονται άνθρωποι, οι οποίοι, προσέρχονται στους “ναούς” μιας διοικούσας εκκλησίας που κηρύττει αίρεση (Κολυμπάρι), που συνετέλεσε σε σχίσμα (ουκρανικό) και είναι σχισματική, η οποία έχει εισάγει και λειτουργεί με παπισμό (αρχή ενός ανθρωπου κι όχι του Χριστού) στη διοίκησή της καταργώντας το Συνοδικό σύστημα δηλ. το ίδιο το Αγιο Πνεύμα, έχει υποταγεί στα κελεύσματα μιας αντίχριστης πολιτικής εξουσίας και τώρα έχει επιτρέψει τελετές αιρετικών μέσα σε αυτούς τους “ναούς” της (τέλεση κηδειών από παπικούς). Κι όλα αυτά δεν τους ενοχλούν καθόλου, μόνον το εμβόλιο. Και αυτοί οι ίδιοι ίσως δεν προσκυνούν τις εικόνες του “ναού” ή ακόμα χειρότερα τις προσκυνούν με μάσκα ή οι ίδιοι φορούν μάσκα ή δεν φορούν αλλά συμμετέχουν σε ένα εκκλησίασμα δηλ. υποτιθέμενο Σώμα Χριστού όπου τα υπόλοιπα μέλη του “Σώματος” φορούν μάσκα και νομίζουν οτι έτσι αγιάζονται κατά Χάρι και συμμετέχουν σε Μυστήριο. Ειναι οι ίδιοι πιθανόν που έκαμαν Μεγαλοσαββατιάτικο Πάσχα, διήμερη έγερση Χριστού και ανεφώνησαν το Χριστός Ανέστη στις 9μμ του Μεγ. Σαββάτου. Ερωτώ όλους αυτούς αδελφικά και αγαπητικά. Είναι σίγουροι ότι, κάτω από αυτές τις προυποθέσεις, αΙσθάνονται σε νου και καρδιά, ότι ζουν και έχουν μέσα τους Χριστό, αισθάνονται τη Χάρι του και ότι είναι παρών κυβερνώντας και διευθύνοντας τη ζωή τους ή ότι προκόβουν πνευματικά δεχόμενοι συνεχή φωτισμό και διάκριση; πολύ φοβάμαι πως όχι. Διότι, όπως έχει φύγει η Χάρι από τη διοικούσα εκκλησία των Επισκόπων με αυτά που έκαναν και κάνουν και έχουν γίνει κτιστό ,άρα ένας φθειρόμενος ανθρώπινος οργανισμός που μέλλει να νεκρωθεί, έτσι φεύγει η Χάρι και από αυτούς που ναι μεν δεν είναι διοικούσα εκκλησία αλλά μένουν αδιαφόροι ή συμμετέχουν ενεργά ή συντελούν με την παθητική συμμετοχή και παρουσία τους ή τη μη αντίδρασή τους ή την κακή τους υπακοή στην στήριξη και ενίσχυση μιας τέτοιας αιρετικής και νόθας κατάστασης εκκλησίας και είναι υπόλογοι ενώπιον Θεού είτε λαικοί είναι είτε ιερείς. Τους λέμε αδελφικά ότι η κατά Θεόν στάση έιναι να απομακρυνθούν άμεσα από τέτοιους “ναούς” που λειτουργούν κάτω από αυτές τις συνθήκες, μασκών ,εμβολίων, παραχάραξης της Πίστης μας και καταπάτησης ιερών κανόνων και απόλυτης υποτέλειας σε Επισκόπους που δεν έχουν “γνώμη (=πνεύμα) Χριστού” κατά τον Αγ. Ιγνάτιο Αντιοχείας . Διότι, διαφορετικά, μην περιμένουν οτι αυτοί οι Επίσκοποι θα μετανοήσουν ποτέ αλλά θα συνεχίσουν τον ασταμάτητο κατήφορο τους στη σκάλα του κακού και θα τους συμπαρασύρουν κι αυτούς.

    • Κύριε Παναγιώτη, είναι πολύ κουραστικά τα μεγάλα σχόλια που πρέπει να εγκριθούν …. σας παρακαλώ πολύ το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν.

  17. Είναι ζήτημα αν αυτοι που δεν διάβασαν την προδοτικη εγκύκλιο αντιστάθηκαν στην προδοσία, ή έκρυψαν τους προδότες και την προδοσια , γιατί αυτό είναι το σημαντικό που κρύβεται.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s