Περί ανέμων και υδάτων – ιστορίες για αγρίους!

Έπεσε στην αντίληψή μου ένα δημοσίευμα (εδώ) το οποίο ασχολείται με την αφεντομουτσουνάρα μου! Γράφει: «Παρατηρήσαμε στὸ ἱστολόγιο «Τὰς θύρας» (ἐδῶ) ἕναν σχολιασμὸ τῆς ἱστολόγου «Φαίης», στὸν ὁποῖο χωρὶς οὔτε μία πατερικὴ ἀπόδειξη ‒γιὰ ἀκόμα φορά‒ μιλάει γιὰ τὸ σοβαρὸ θέμα τοῦ προαιρετικοῦ ἢ μὴ προαιρετικοῦ χαρακτῆρα τῶν Ἱ. Κανόνων περὶ διακοπῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας.»

Καλέ μου άνθρωπε…

…εσύ που έγραψες το σχόλιο, δέξου μία συμβουλή: Μην «παρατηρείς» τόσο πολύ! Δεν ασχολήθηκα με τον προαιρετικό ή μή προαιρετικό χαρακτήρα της διακοπής της εκκλησιαστικής κοινωνίας, αλλά με το πόσο προαιρετική ή μη προαιρετική νοιώθουν την ανάγκη ορισμένοι αδελφοί να αναφέρονται αδιακρίτως στην διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας, υποτιμώντας (κάποιοι θα έλεγαν ακόμη και υπονομεύοντας) οτιδήποτε άλλο που στερεώνει τον πιστό στην Πίστη του.

Αδελφέ, πρόσεξε. Επειδή ξεκίνησες από λάθος βάση κυνηγάς ανεμόμυλους και γράφεις ιστορίες για αγρίους.: «Καὶ ἐπὶ πλέον ἐπιτίθεται σὲ ὅσους θεωροῦν τὸ ἀντίθετο, συγκρίνοντας μάλιστα τὰ περὶ ἀποτειχίσεως καὶ αἱρέσεως, μὲ τά …μέτρα τῆς κυβέρνησης(!) καὶ τὴν στάση μας στὰ μέτρα αὐτά!!!».

Δυο λαλούν και τρείς χορεύουν αδελφέ, και ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!!!

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

3 thoughts on “Περί ανέμων και υδάτων – ιστορίες για αγρίους!

  1. Αυτό που συμβαίνει είναι το εξής:
    Στη μία άκρη έχουμε τους Οικουμενιστές, που εφαρμόζουν την Οικονομία εκεί που θα έπρεπε να εφαρμόσουν την Ακρίβεια και στην άλλη άκρη έχουμε τους Ζηλωτές που εφαρμόζουν την Ακρίβεια εκεί που θα έπρεπε να εφαρμόσουν την Οικονομία.

    • Αδελφέ θα έλεγα ότι οι οικουμενιστές δεν μπορούν να εφαρμόσουν την οικονομία γιατί δεν γνωρίζουν την ακρίβεια. Αυτοί ό,τι βρέξει κατεβάσει εφαρμόζουν. Πάντως εγώ στον σχολιασμό μου δεν ασχολούμαι με την εφαρμογή της ακρίβειας ή της οικονομίας.

  2. Παρακαλώ τον Άγιο Τριαδικό Θεό μας να δώσει φώτιση, πίστη, κουράγιο, και δύναμη σε όλους τους αγνούς και ταπεινούς λευίτες που έχουν στέρεες Πατερικές Θεολογικές βάσεις να ομονοήσουν και να προχωρήσουν στην εφαρμογή του 15ου κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου που συγκάλεσε ο Μέγας Φώτιος το 861 μ.Χ. όπως τον ερμηνεύει ο Ομότιμος Καθηγητής Δογματικής του ΑΠΘ Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεοδώρου Ζήσης στο βιβλίο του: «Δὲν εἶναι σχίσμα ἡ Ἀποτείχιση: Ὀφειλόμενες Ἐξηγήσεις»…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s