Νομική τεκμηρίωση γύρω από την αθώωση της μητέρας που αρνήθηκε να υποβληθεί το παιδί της σε σελφ τεστ για να εισέλθει στην τάξη.

Ομιλεί ο κ. Φώτιος Γιοβανόπουλος, μάρτυρας υπερασπίσεως της κ. Σοφίας Ρωμαίου, της μητέρας που δικαιώθηκε δικαστικά μετά την άρνησή της να υποβληθεί το παιδί της σε «σελφ τεστ» για να μπορεί να παρακολουθήσει το μάθημα.


«Η κυρία Ρωμαίου είναι καθ’ όλα αθώα γιατί οι κατηγορίες αυτές δεν ευσταθούνε. Δεν μπορεί μία ΚΥΑ να αναιρεί τα θεμελιώδη άρθρα του Συντάγματος. Και αυτό που βλέπω εγώ διαβάζοντας το κατηγορητήριο είναι ότι καλεί τον κόσμο σε ανυπακοή της ΚΥΑ, εφαρμόζοντας το άρθρο 120 παράγραφος 2, που λέει ότι ο πολίτης δεν εφαρμόζει αντισυνταγματικούς νόμους.

Και το ίδιο λέει και προς τους δικαστές ότι δεν υποχρεούνται, για την ακρίβεια απαγορεύεται, να εφαρμόζουν αντισυνταγματικούς νόμους.

Δεν μπορεί μία ΚΥΑ να αναστέλλει τα άρθρα 5 παράγραφος 5 περί προστασίας από ιατρικές πράξεις. Το άρθρο 7 περί βασανισμού. Το άρθρο 11, συγκέντρωσης. Το 12, συνεταιρισμού. Το 13, εκκλησιασμού· δηλαδή π.χ. δεν μπορεί να πει στην Εκκλησία μπαίνουν 50 άτομα και εγώ επειδή άργησα δεν θα εκκλησιαστώ. Όποιος φοβάται κάθεται σπίτι του. Δεν είναι υποχρεωτικό να πάει στην Εκκλησία, ούτε να εμποδίσει εμένα.

Όλα αυτά κατοχυρώνονται και είναι τα διοικητικά μέτρα.

Οι ΚΥΑ βασίζονται στο 5 παράγραφος 4 του Συντάγματος που μιλάει για ατομικά διοικητικά μέτρα. Άρα λοιπόν δεν μπορεί να υπάρξουν καθολικά διότι παραβιάζεται το ίδιο το Σύνταγμα. Οι μόνες περιπτώσεις που αναστέλλονται τα άρθρα 5 παράγραφος 4, 10, 11, 12 και λοιπά, είναι περίπτωση πολέμου και περίπτωση πραξικοπήματος όπως ορίζονται στο άρθρο 48 του Συντάγματος. Και εδώ το λέει καθαρά. Στο άρθρο 28 του Συντάγματος αναφέρεται ότι οι συμβάσεις του διεθνούς δικαίου, οι διεθνείς συνθήκες, υπερισχύουν από κάθε άλλη διάταξη. Άρα λοιπόν δεν μπορούν να μας λένε ότι βγάλαμε διάταξη που υπερισχύει από αυτές που υπερισχύουν.

Η συνθήκη για την Ευρωπαϊκή Ένωση στο άρθρο 6 μας λέει ότι όλες αυτές οι συνθήκες αποτελούν μέρος των γενικών αρχών του δικαίου της ένωσης. Δηλαδή αποτελούν ενωσιακό δίκαιο, κοινώς έχουν σχεδόν συνταγματική ισχύ. Άρα δεν μπορείς εσύ με μία ΚΥΑ να αναιρείς το ενωσιακό δίκαιο. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.

Στον κώδικα ιατρικής δεοντολογίας λέει ότι οποιαδήποτε ιατρική πράξη πρέπει να προέρχεται από συναίνεση και μόνο. Είναι υποχρεωτική η συναίνεση και από πλήρη ενημέρωση. Εδώ ούτε ενημέρωση είναι, ούτε οι μελέτες έχουν κοινοποιηθεί πουθενά και προσπαθούν δια της πλάνης, της απάτης και της απειλής -το λέει καθαρά μέσα ο κώδικας ιατρικής δεοντολογίας. Άρα έχει κάθε έννομο δικαίωμα να μην συναινεί ο πολίτης, εάν θέλει. Εάν θέλει να φορέσει μάσκα πολύ ευχαρίστως να φορέσει. Και δύο μάσκες και τρεις μάσκες και δέκα εμβόλια και ό,τι θέλει ας κάνει αλλά δεν μπορούν να τον υποχρεώσουν.

Το ίδιο ισχύει και με το νόμο 4512 του 18 στο άρθρο 338 που λέει ότι οποιαδήποτε απόφαση είναι αντίθετη με τον κώδικα ιατρικής δεοντολογίας είναι άκυρη. Και αυτό γίνεται το ΄18 δηλαδή μετά από δύο «πανδημίες», των πτηνών και των χοίρων. Εάν υπήρχε οποιοδήποτε πρόβλημα θα είχε αυτό το πράγμα ακυρωθεί. Θα έλεγαν ότι εξαιρείται η περίπτωση της πανδημίας.

Το ίδιο ισχύει και με τη σύμβαση του Οβιέδο που λέει ότι το ατομικό συμφέρον υπερισχύει του κοινωνικού. Άρα δεν μπορείς να μου λες για το κοινό καλό. Προέχει το δικό μου το καλό. Και μάλιστα στο άρθρο 26 λέει ότι υπάρχουν περιορισμοί στη σύμβαση Οβιέδο με νόμο. Ο νόμος όμως θα πρέπει με βάση το 120 παράγραφος 2 να είναι σύμφωνος με το Σύνταγμα, δηλαδή να αναφέρεται σε ατομικά μέτρα όχι σε καθολικά, αλλιώς ο νόμος είναι αντισυνταγματικός και άρα δεν ισχύει. Οπότε δεν μπορείς να εφαρμόσεις περιορισμό στην άσκηση των δικαιωμάτων.

Και επίσης το ίδιο ισχύει για την παγκόσμια διακήρυξη για την βιοηθική και τα ανθρώπινα δικαιώματα στο άρθρο 6 που απαιτείται η συναίνεση και σε καμμία άλλη περίπτωση. Όμοια και για τα ατομικά και πολιτικά δικαιώματα και όμοια για τον βασανισμό από την συνθήκη των ηνωμένων εθνών που λέει καθαρά ότι καμμία εξαιρετική περίπτωση δεν επιτρέπει τον βασανισμό. Ούτε πόλεμος, ούτε απειλή, ούτε οποιαδήποτε άλλη αιτία. Άρα λοιπόν, η επιβολή ιατρικής πράξης χωρίς συναίνεση που συνιστά βασανισμό δεν μπορεί να δικαιολογηθεί, ούτε από πόλεμο, ούτε από έκτακτη ανάγκη, ούτε από οτιδήποτε άλλο.

Και ότι δεν μπορεί να επιβληθεί ιατρική πράξη χωρίς συναίνεση σε καμμία των περιπτώσεων φαίνεται και κάθε καλοκαίρι όπου έχουμε έλλειψη αίματος και λέμε, έχουμε έκτακτη ανάγκη ελλείψεως αίματος και ελάτε όλοι να δώσετε, σας καλούμε. Δεν επιβάλλουνε να δώσει ο κόσμος. Δεν στέκονται στο δρόμο με τις σύριγγες για να πίνουν το αίμα του κοσμάκη υποχρεωτικά επειδή «είναι ειδική περίπτωση» και επειδή δεν υπάρχει αίμα. Και το είδαμε και στον Κουφοντίνα, ο οποίος έκανε απεργία πείνας και δεν τολμήσαν να του δώσουν ούτε μία μπουκιά ψωμί. Και δεν μίλησε ούτε ο Άρειος Πάγος, ούτε ο Ιατρικός Σύλλογος, ούτε κανένας άλλος. Ακριβώς γιατί; Γιατί γνωρίζουνε ότι δεν μπορεί να επιβληθεί καμμία ιατρική πράξη χωρίς συναίνεση.

Και η πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας στο άρθρο 2 είναι ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου. Άρα λοιπόν όταν η Πολιτεία δεν σέβεται την αξία του ανθρώπου και του επιβάλλει βασανισμό, με λίγα λόγια, όπως και στο άρθρο 25 που λέει ότι όλα τα κρατικά όργανα, δηλαδή αστυνομικοί, δικαστές, δάσκαλοι κτλ, οφείλουν να σέβονται τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα, κοινώς να μην βασανίζουν τον κόσμο και να μην του επιβάλλουν περιορισμούς, άρα λοιπόν όλοι αυτοί που τα επιβάλουν όλα αυτά διαπράττουν τα αδικήματα της εσχάτης προδοσίας και επειδή έχουνε δομή, οργάνωση και ιεραρχία, συνιστούνε και εγκληματικές οργανώσεις. Και επειδή δεν απευθύνονται σε ένα ή δύο άτομα αλλά στο σύνολο του αμάχου πληθυσμού, διαπράττουν και τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητος.

Και κλείνοντας να πούμε για τους δικαστές, τους αστυνομικούς και τους υπολοίπους, ότι με βάση το άρθρο 15 του ποινικού κώδικα, όποιος λόγω της ιδιότητάς του μπορεί να εμποδίσει ένα έγκλημα, όπως τώρα που μπαίνουνε οι αστυνομικοί και εμποδίζουν την ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών ή οι δάσκαλοι εμποδίζουν την προσέλευση των μαθητών στην παιδεία που είναι ανθρώπινο δικαίωμα, αυτός που δεν εμποδίζει την διάπραξη του εγκλήματος είναι σα να το διαπράττει ο ίδιος. Οπότε βαρύνεται ακριβώς με τα ίδια εγκλήματα και με τις ίδιες ποινές.

Αυτά για να τα γνωρίζουνε. Και θα βρεθούνε και ενώπιον των ευθυνών τους και οι δικαστές. Ήδη θα μηνυθούνε κάποιοι δικαστές. Ήδη έχει μηνυθεί ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου ο Βασίλειος Πλιώτας επειδή έδινε εντολές για εφαρμογή μάσκας, δηλαδή ιατρικής πράξης χωρίς συναίνεση, δηλαδή βασανισμού, και θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι εισαγγελείς οι οποίοι δεν δίνουν εντολές να σταματήσουν όλες αυτές οι αντισυνταγματικές πράξεις. Να το έχουν λοιπόν στα υπόψιν τους ότι δεν είναι άμοιροι ευθυνών και υπάρχει και το 15 του ποινικού κώδικα, όπως και η κατάχρηση εξουσίας. … »

-https://www.youtube.com/watch?v=_Epm8TqkTUw&t=515s – Macedonia is only one and only Greek

***

Απομαγνητοφώνηση ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

3 thoughts on “Νομική τεκμηρίωση γύρω από την αθώωση της μητέρας που αρνήθηκε να υποβληθεί το παιδί της σε σελφ τεστ για να εισέλθει στην τάξη.

  1. Που καταντήσαμε, να επικαλούμαστε το ενωσιακό δίκαιο και το άρθρο 28 για να υπερασπιστούμε βασικές μας ελευθερίες.

  2. Λένε ότι δεν αθωώθηκε ακόμα, αλλά μετατέθηκε το δικαστήριο για αργότερα.
    Βέβαια! Έχουν εμβόλια και τεστ να μοιράσουν και μια ολόκληρη οικονομία να ισοπεδώσουν…
    Δε γίνεται να κοπεί η φόρα τώρα…

    Το δίκαιο της Ε.Ε. είναι όντως τραγικό να το επικαλείται κανείς.
    Από την Σκύλα στην Χάρυβδη πάμε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s