Επιστολή υπερπολύτεκνου Ορθοδόξου.

Θεσσαλονίκη 16/02/2021
 

Προς Μητροπολίτη Λέρου Καλύμνου και Αστυπάλαιας Κύριο Παΐσιο

Σεβασμιώτατε
 
Με τη χάρη του Θεού είμαι ένας υπέρ πολύτεκνος πατέρας 10 παιδιών και μαθαίνοντας την τιμωρία που θέσατε στον πολύτεκνο ιερέα Πάτερ Μιχαήλ Κουκουβά από την Κάλυμνο αλλά και στον ιερό ναό Αγίου Αθανασίου αλλά και κατ’ επέκταση στους ενορίτες του Αγίου Αθανασίου και παίρνοντας αφορμή από τα λόγια του Αγίου Ιωάννη Μαξίμοβιτς που έλεγε ότι στα έσχατα χρόνια κάθε χριστιανός θα είναι υπεύθυνος για το σύνολο της χριστιανοσύνης ήθελα να μου λύσετε κάποιες απορίες.

 
1) Στην επιστολή σας στον ιερέα δεν αναφέρεται κανένα παράπτωμα σε θέμα πίστεως. Μήπως υπάρχει τέτοιο παράπτωμα και σας διέφυγε η αναφορά του;
 
2) Τιμωρείτε τον εν λόγω κληρικό για απείθεια στους νόμους του κράτους. Δηλαδή οι νόμοι του κράτους μπορούν να μπουν πάνω από τους νόμους του Θεού;  
 
3) Μήπως ο Ιερός ναός, οι ιερές εικόνες, τα Άγια λείψανα ,το χέρι του Ιερέως μπορούν να μεταδώσουν μολυσμό; Υπάρχει κάποιος Άγιος ή κάποια σύνοδος που έχει πει κάτι τέτοιο;
 
4) Ο Άγιος Γαβριήλ ο διά Χριστόν σαλός από τη Γεωργία μας λέει ότι και το χώμα του ιερού ναού να το παίρνουμε και να χριόμαστε. Ο Άγιος Γερμανός Κωνσταντινουπόλεως λέει ότι μέσα στο ναό του Θεού κατοικεί και εμπεριπατεί ο Θεός· η Εκκλησία μας μέσω οικουμενικής συνόδου απαγορεύει τα προσωπεία όπως είναι η μάσκα· ένας Αναστάσιμος ψαλμός λέει αλλήλους περιπτυξόμεθα. Αντίθετα ο Καίσαρας ( η πολιτεία ) λέει κρατάτε αποστάσεις ένας πιστός ανά 15 τετραγωνικά μέτρα. Ποιον θα υπακούσουμε; Φορώντας μάσκες μήπως τελικά εισάγουμε την αμφισβήτηση όλων των αγιαστικών μέσων που υπάρχουν στους ιερούς ναούς μας και τελικά πέφτουμε στη βλασφημία του Αγίου Πνεύματος εισάγοντας μία νέα αίρεση;
 
5) Η Εκκλησία μας με το βίωμα πολλών αιώνων που έχει, γνωρίζετε πολύ καλά πως ενεργούσε σε αληθινές πανδημίες κάνοντας τα αντίθετα από αυτά που επεβαλλε στην πατρίδα μας ο Καίσαρας (η πολιτεία) και συμφωνήσανε μαζί του και οι Αρχιερείς εκτός ολίγων επαινετών εξαιρέσεων.
 
6) Επίσης γράφετε στην επιστολή σας «Ταύτα προς γνώση και συμμόρφωση και άλλων κληρικών» τι εννοείτε; Μήπως εμμέσως πλην σαφώς απειλείτε τους ορθόδοξους ιερείς;       
 
7) Μήπως θέλετε να λειτουργούν στους ναούς με ολιγοπιστία ή απιστία όπως θέλει ο Καίσαρας (πολιτεία);
 
8) Στο τέλος της επιστολής σας παρακαλείτε το Αστυνομικό τμήμα να επιδώσει την επιστολή στον κληρικό Πάτερ Μιχαήλ Κουκουβά. Συγχωρέστε με αλλά αυτό μοιάζει με εισαγγελική εντολή και όχι με πατρική αγάπη.
 
9) Μήπως τελικά με την απόφασή σας προκαλείτε εσείς τον σκανδαλισμό του Καλυμνιακού λαού και όλων των απανταχού Ορθοδόξων Χριστιανών;
          
                                            Με τιμή
                               Τσακιρίδης Μιχαήλ
                           Νεάπολη Θεσσαλονίκης
 
Κοινοποίηση Ηλεκτρονικά ΜΜΕ

3 thoughts on “Επιστολή υπερπολύτεκνου Ορθοδόξου.

  1. Αγαπητέ κ.Τσακιρίδη

    Αν φτάσει τελικά η επιστολή σας στο μητροπολίτη, το πιο πιθανό είναι να σας απαντήσει μέσω της……αστυνομίας.

    Τρομερά τα πράγματα που συμβαίνουν, οι αρχιερείς αποδεικνύονται καθημερινά οι ολιγοπιστότεροι ή μάλλον οι αλλοπιστότεροι των ανθρώπων. Ευτυχώς υπάρχουν οι λίγες εξαιρέσεις στην κοινωνική τους ομάδα, όπως και πάρα πολλοί απλοί άνθρωποι που δεν θα «πετάξουν τον άγιο στα σκυλιά», ούτε «τα μαργαριτάρια στα γουρούνια».

    Με πραγματική εκτίμηση προς εσάς και την οικογένεια σας

    Κώστας Κ.

  2. Έχει τελειώσει και το θέμα της θείας κοινωνίας, η υπονόμευσή της έχει γίνει ήδη και αναμένεται η τελική επίθεση,δεν μπορούσε παρά η προδοσία να είναι αριστοτεχνικά κεκαλυμένη με την θεία κοινωνία να δρά ως αντιπερισπασμός.
    Στην ουσία σαν να είπανε ότι πρέπει πάση θυσία να διαφυλαχθεί η Αγία Σοφία και ας μαγαρισθεί η πόλη.(πως φυλάσεται όμως η Αγία Σοφία αν πέσει η πόλη;)
    Οι υποτιθέμενοι διάδοχοι του Χριστού πραγματικά αρνήθηκαν την ύπαρξη και την ενέργεια της χάρης Του Θεού, μάλιστα απανταχού, (αυτό ήταν η επιτυχία του σατανά) αφού το έκαναν για τον ναό Του, αποδεχόμενοι τα περί μολυσμού και το έκαναν εύκολα προβάλοντας ως την κόκκινη γραμμή(που δεν ήταν) την θεία κοινωνία,υπονομευσαν έτσι και την ίδια, αφού πως να «απαιτήσουν» να ισχύει σε αυτήν η ενέργεια της χάρης που αρνήθηκαν πριν ότι ισχύει στον ναό;
    Δεν αρνήθηκαν λοιπόν την «λογική άποψη» της επιστήμης περί μολυσμένων ναών,τον ολετήρα δηλαδή που εκτός του ότι καταργεί συνολικά το έργο της πίστης, (αφού αυτό εκεί διενεργείται)ανοίγει και την πόρτα επιβουλής που οδηγεί τελικά στο ιερό θυσιαστήριο και την θεία κοινωνία όπως και να έχει,καθώς η συμφώνηση με την λογική που θεωρεί τους ναούς μολυσμένους,επιβάλει την αποδοχή της ίδιας λογικής άρα και συμφωνίας και στο θέμα της θείας κοινωνίας,αφού ένα το αντικείμενο(η μόλυνση) μία ή φυσική λογική που το διέπει και απλά· αφού δέχεσαι τον φυσικό μηχανισμό του μολυσμού μέσω των πιθανών σταγονιδίων στον ναό,οφείλεις να τον δεχτείς(και θα τον δεχθείς)περισσότερο για την θεία κοινωνία,στην οποία έχουμε υγρά παρά πιθανά σταγονίδια,οπότε ας τρέξουν τώρα να αλλάζουν την λογική της παγκόσμιας επιστήμης οι επίσκοποι, αφού την αποδέχθηκαν άπαξ.
    Ή ας πάνε να κηρύξουν περί του θαυμαστού Θεού, που ενεργεί στις ζωές των ανθρώπων ενώ δεν ενεργεί στον ναό Του.
      

  3. Συγχαρητήρια στον υπερπολύτεκνο πατέρα απ’ όλη μου την καρδιά.
    Δε γνωρίζω τί έκανε ο Μητροπολίτης, αλλά αν έχουν έτσι τα πράγματα ντροπή του!!!
    Όμως αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί,
    η Χάρη Του Κυρίου δίδεται σε μας αν διώξουμε όσο μπορούμε τα πάθη και το μίσος απ’ την ψυχή μας ώστε να μη θαυματουργεί όταν ο άνθρωπος δεν το άξιζε. Εξάλλου Ο Ίδιος Ο Κύριος έλεγε «η πίστις σου σέσωκέ σε».
    Το ότι διάλεξε τον Ιούδα κι αυτός τον πρόδωσε δείχνει ότι η Χάρη Του δε μας μεταμορφώνει αν δεν προσπαθήσουμε.
    Και απαραίτητη προϋπόθεση έθεσε το «ως και ημείς αφίεμεν τοις οφείλεταις ημών».
    Έτσι καλό θα ήταν να φροντίσουμε να μεραλαμβάνουμε έχοντας συναίσθηση της Δωρεάς Του Κυρίου παρά να το κάνουμε συχνά συνηθίζοντας να μη νιώθουμε την αναξιότητά μας και να διορθωνόμαστε.
    Ποιός από μας αδελφοί όταν εξέλθει από την Εκκλησία μετά τη Θεία Μετάληψη Του Παναχράντου Σώματος και Αίματος Του Κυρίου μας θα «στέψει και την άλλη σιαγόνα σ’ αυτόν που τον ράπισε»;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s