Μόρφου Νεόφυτος: Ονούφριος ο κανονικός Μητροπολίτης Κιέβου.

Ὁ Πανιερώτατος ἀπαντᾶ στὸ ἐρώτημα: Ἀναφορικὰ μὲ τὴν κανονικότητα τοῦ Μητροπολίτου Κιέβου Ὀνουφρίου.

Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴ ΙΑ΄ Πνευματικὴ σύναξη διαλόγου μὲ τὸν Πανιερώτατο Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεόφυτο «Ἀνάβοντας τὸν ἀναπτήρα τῶν ἁγίων», ποὺ πραγματοποιήθηκε στὶς 28 Ὀκτωβρίου, 2020 στὸν ὑπαίθριο χῶρο τῆς πίσω αὐλῆς τοῦ ἱεροῦ ναοῦ τῶν Ἀγίων Κυπριανοῦ καὶ Ἰουστίνης στὸ χωριὸ Μένικο τῆς μητροπολιτικῆς περιφέρειας Μόρφου. Στὶς πνευματικὲς αὐτὲς συνάξεις ὁ Πανιερώτατος ἀπαντᾶ σὲ ἐρωτήσεις τῶν πιστῶν ποὺ τοὺ ὑποβάλλονται εἴτε γραπτῶς εἴτε προφορικῶς, ἐπώνυμα ἢ ἀνώνυμα.

-Παραγωγὴ RumOrthodox
https://www.youtube.com/watch?v=yrByaaQo5IU

Ιερά Μητρόπολις Μόρφου

4 thoughts on “Μόρφου Νεόφυτος: Ονούφριος ο κανονικός Μητροπολίτης Κιέβου.

  1. παραλιγο να τα παει παρα πολυ καλα

    μην μας λες για Πανορθοδοξη συνοδο πατερ Νεοφυτε για το Ουκρανικο για ενα ΗΔΗ επιλυμενο ζητημα, το μονο που θα γινει ειναι να καθαιρεθουν οι εγκληματισαντες και οσο εμεις δεν αντιδρουμε να φύγουμε μακρυα τους , αλλο τοσο μπερδεμα θα γινεται στον κοσμο βλεποντας το λυκο με το προβατο μαζι, ακομη και ψευδοχειροτονιες με συμμετοχη ψευδεπισκοπων μεσα στην Ελλαδα μπορει να εχουμε, βλ Ολβιας…..

    αφηστε την πανορθοδοξη συνοδο, πιαστε την τοπικη αντιδραση. Θα γινει εφοσον το ειπαν, εμεις να κρατησουμε αποσταση απο τωρα οχι τοτε……εξαλλου αν οι λιγοι καλοι επισκοποι αντιδρουσαν θα ειχαμε αφυπνισμο του λαου και ισως και αλλων ιεραρχων, ισως να γινοταν η συνοδος και σε εγγυτερο χρονο

  2. Πολιτικαντικα πράγματα εντελώς. Χρησιμοποιούν και παθητική φωνή για πράγματα που είναι υπεύθυνοι, ενεργούν ή μπορεί να επηρεασουν οι ιδιοι.
       Πήραμε λέει θέση ούτε με τον ένα ούτε με τον άλλο,ουδέτερη, δηλαδή δεν υποστηριζουμε ούτε τον επίσκοπο του Θεού,ουτε τον ανίκανονικο του διαβολου,τον αχειροτονητο, που αγνοεί και υβριζει το ΆΓΙΟ ΠΝΕΎΜΑ!
        Δεν είμαστε ούτε με το δίκαιο ούτε με το άδικο, δηλαδή δεν υποστηριζουμε την δικαιοσύνη έναντι της αδικίας!
       Και περιμένει τις προφητείες και τον θάνατο ώστε να μην αναλάβει την ευθηνη δράσης ως επι-ΣΚΟΠΟΣ υπερ της πίστης,συνεκδοχικα των συνοδικων κανόνων της.
       Λοιπον; το πνεύμα το άγιο να φωτισει για πράγματα που έχει ήδη φωτίσει; πράγματα οφθαλμοφανως παράνομα τα οποία έχει καταδείξει και θεσπίσει την λύση τους;μα αυτα που πρέπει να γίνονται είναι ήδη από αιώνων νομοθετημενα, ακριβώς από το Άγιο πνεύμα, τι απόφαση να πάρουν σε επόμενη οικουμενική; ΑΥΤΉ ΈΧΕΙ ΠΑΡΘΕΊ ΉΔΗ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ.
        Επιτελους δεν είναι θέμα εκδίκασης γνωμών τωρινών ή επόμενων Πατέρων, αλλά θέμα τήρησης και εφαρμογής από τους νυν επισκόπους(δηλαδή από τον ίδιο!), των υπό του Αγίου ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΘΕΣΠΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ των προτερων οικουμενικων συνοδων.
       ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ, το περίμενα από τον μορφου, όσο και να σύμφωνω με την προφητική προσέγγιση που κάνει στα πνευματικά εδώ και χρόνια.
          Όμως τα «επιτηδεια»δεν ειναι τυχαία, φαινεται, καθώς εχουμε:
    1)Επιτήδεια συμφωνια με το σχέδιο Αναν, έναντιον της πατρίδας και του
    γίγαντα Τάσου παπαδοπουλου.
       2)Επιτηδεια μη αντίδραση στην για λογαριασμό του υπογραφή στο κολυμβαρι, έναντιον της πίστεως του Κυρίου.
        3)Επιτηδειο κλείσιμο της εκκλησιας την μεγάλη εβδομάδα, εναντιον πάλι της πίστεως.
       4)Επιτηδεια μη αντίδραση στην αναγνώριση του σχισματικου, εναντιον της ορθόδοξης πίστης
       5)Επιτηδεια μη αντίδραση στην μνημονευση του αντίκανονικου, εναντιον της ορθόδοξης πίστης.
    .
    ..

    ….
        Αναζητειται έστω Επιτηδεια αντίδραση υπέρ της πίστης.
      

  3. «Οι Ιεροί Κανόνες είναι πολύ αυστηροί, καθώς αναφέρουν ότι εκείνος που δέχεται σε μια ευχαριστιακή κοινωνία τον ακοινώνητο καθίσταται και ο ίδιος ακοινώνητο. Καταλαβαίνετε, λοιπόν τις δυσκολίες που προκύπτουν, το πόσο σοβαρό είναι το ζήτημα και τι κίνδυνοι υπάρχουν διχασμού, διάσπασης και διαίρεσης της Εκκλησίας της Κύπρου», πρόσθεσε.

    Υπογράμμισε, ακόμη, ότι «με την πράξη μας αυτή, ως Εκκλησία της Κύπρου, κάνουμε δυσκολότερο το θέμα αυτό που αφορά την Οικουμενική Ορθοδοξία, που επαπειλείται ένα σχίσμα, ένα σχίσμα χειρότερο και από αυτό του 1054, ένα σχίσμα που δεν εγνώρισε ποτέ της η Ορθοδοξία».

    «Οφείλουμε, λοιπόν, να είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί, διότι το σχίσμα είναι σοβαρότατο αμάρτημα και όπως αναφέρει ο ιερός Χρυσόστομος, «οὐδέ μαρτυρίου αἵματος ταύτην δύνασθαι ἐξαλείφειν τήν ἁμαρτίαν».

    Συνέντευξη :Μητροπολίτου Κύκκου Νικηφόρος 26/10/20 στο ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s