Επιστολή Ορθόδοξου Υπερπολυτέκνου προς την ΔΙΣ.

ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΕ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΕ
ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΙ ΑΓΊΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΊΣ
 
   Με τη χάρη του Θεού είμαι ένας ορθόδοξος υπερπολύτεκνος πατέρας 10 παιδιών και διαβάζοντας την ανακοίνωση της  Δ.Ι.Σ(30/04/2020) μου δημιουργήθηκαν κάποια ερωτήματα που αν μπορείτε θα ήθελα να μου τα αποσαφηνίσετε.
 
  Στο κείμενό σας γράφετε «οι αποφάσεις της ιεράς συνόδου δέχθηκαν μεγάλη πολεμική τόσο από ορισμένους αδελφούς χριστιανούς, κληρικούς και λαϊκούς…..που χρησιμοποίησαν τον εύκολο τρόπο της συκοφαντίας της μυθοπλασίας και των ύβρεων» δηλαδή από ότι καταλαβαίνω σας αμφισβήτησαν.

 
   Μήπως εσείς αμφισβητήσατε πρώτοι τον εαυτό σας ακυρώνοντας την Επισκοπική σας έδρα που είναι εις τύπο και τόπο Χριστού και την κεφαλή της Εκκλησίας που είναι ο Χριστός με τις εντολές του και αντί Αυτού βάλατε τις αντίθετες αποφάσεις του πρωθυπουργού;
 
   Μήπως εσείς αμφισβητήσατε πρώτοι τον εαυτό σας όταν διώκονταν και διασύρωνταν λαϊκοί, ιερείς, αρχιερείς που έπραξαν το αυτονόητο ως ορθόδοξοι ενώ εσείς δεν τους υπερασπιστηκατε;
 
   Μήπως εσείς αμφισβητήσατε πρώτοι τον εαυτό σας όταν συμφωνήσατε με τους κυβερνώντες που δεν δώσανε ούτε καν ίσα δικαιώματα στο Σώμα και το Αίμα του Χριστού με μία πίτσα ή ένα χάμπουργκερ η μία μπουγάτσα ή ένα φρέντο εσπρέσσο που ο καθένας μπορούσε να προμηθευτεί;
 
   Μήπως εσείς αμφισβητήσατε πρώτοι τον εαυτό σας όταν συμφωνήσατε με τους κυβερνώντες που δεν δώσανε ούτε καν ίσα δικαιώματα στον πιστό χριστιανό με τα δικαιώματα ενός σκύλου που ικανοποιούσε την ανάγκη του ενώ ο πιστός δεν μπορούσε να ικανοποιήσει τις πνευματικές του ανάγκες στους ιερούς ναούς μας;
 
   Ο Κύριος μας λέει «Εγώ ειμί ο ποιμήν ο καλός. Ο ποιμήν ο καλός την ψυχήν αυτού τιθησιν υπέρ των προβάτων. Ο μισθωτός δε και ουκ ων ποιμήν, ου ουκ εισί τα πρόβατα ίδια, θεωρεί τον λύκο ερχόμενον και αφιησι τα πρόβατα και φεύγει και ο λύκος αρπάζει αυτά και σκορπίζει τα πρόβατα. Ο δε μισθωτός φεύγει, ότι μισθωτός έστι και ου μέλει αυτό περί των προβάτων» Ιωάννη (Ι 11-13). Εάν ο μισθωτός δεν φεύγει βλέποντας τον λύκο ερχόμενο αλλά συμφωνεί και συνεργάζεται μαζί του και τον συγχαίρει πώς μπορεί να ονομαστεί;
 
   Η Επίγεια και η Ουράνια Ιστορία θα γράψουν ότι οι πιστοί δεν συμφωνήσανε και θα απαντήσουν στο ερώτημα ποιοι συμφώνησαν;
 
   Οι πιστοί άκουσαν και τις θέσεις αυτών που έκλεισαν τελείως τις εκκλησίες (μητροπολίτης Ηλείας) και αυτών που διώχθηκαν ποινικά (μητροπολίτης Κερκύρας).
 
   Περιμένουμε για ένα τέτοιο μείζον σοβαρότητος θέμα για τη Σωτηρία των πιστών να συγκληθεί η Ιερά σύνοδος (όπως προς το παρόν ζήτησαν οι σεβασμιώτατοι Κέρκυρας και Κυθήρων) και να τοποθετηθούν όλοι οι Αρχιερείς.
 
   Ευελπιστούμε και περιμένουμε επιτέλους να αποφασίσετε συνοδικά γιατί δυστυχώς υπάρχουν άσχημα προηγούμενα που δεν συνάδουν με το πνεύμα της ορθόδοξης συνοδικότητας όπως «ψευδοσυνοδος κολυμπαρίου και αναγνώριση ψευδό ουκρανικής εκκλησίας» και το πιο πρόσφατο και ίσως χειρότερο από όλα που φαίνεται ότι συμφωνείτε στον σύγχρονο διωγμό της ορθόδοξης πίστης μας.
 
   Αν υπάρχει κάποια δυσκολία ρίξτε και μία ματιά στις γειτονικές μας Εκκλησίες Σερβίας, Ρουμανίας, Μαυροβουνίου, Γεωργίας, Βουλγαρίας και άλλες που πήραν το φως της Ορθοδοξίας από την Ιεραποστολική Ορθόδοξη Ελλάδα μας με τους Θεσσαλονικείς Αγίους Κύριλλο και Μεθόδιο.
 
 
                                           ΜΕ ΤΙΜΗ
                                ΤΣΑΚΙΡΙΔΗΣ ΜΙΧΆΗΛ
 
 
Κοινοποίηση:
Μητροπολίτες Εκκλησίας της Ελλάδος
Ηλεκτρονικά ΜΜΕ

1 thought on “Επιστολή Ορθόδοξου Υπερπολυτέκνου προς την ΔΙΣ.

  1. Κάτι ήξεραν αυτοί που έβγαλαν τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο απο τη μέση…. Ο Ιερώνυμος μια χαρά τους βόλεψε…. τέτοια παθητικότητα είναι όχι απλά κατακριτέα αλλά κυρίως ύποπτη… καιρός να αρχίσει να ρουφάει το χαμομηλάκι του αυτος και οι όμοιοί του, και να αρχίσει να σκέφτεται τι απολογία θα δώσει στο Θεό για την εγκατάλειψη του ποιμνίου στο στόμα του λύκου….

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s