Ο απόλυτος παραλογισμός! Μήπως δεν καταλάβατε; Λέμε «ΝΑΙ» στη ζωή και όχι στον θάνατο!

Πορφυρίτης

Με βαριά καρδιά, θα προσπαθήσω να πληκτρολογήσω δυο λόγια, με αφορμή το άρθρο: «Ορθοδοξία, Πατρίδα, Οικογένεια: Πώς χρηματοδοτήθηκε το κίνημα κατά των εκτρώσεων»[1]του insidestory.gr. Θα σταθώ στο βασικό θέμα που θίγει το άρθρο, για να μην πλατυνθεί το παρόν κείμενο. «Ορθοδοξία, Πατρίδα, Οικογένεια» λοιπόν, είναι, που, απ’ ότι φαίνεται, συνεχίζουν να ενοχλούν. Και φυσικά, το θέμα των εκτρώσεων, το οποίο συνδέεται και με τις τρεις αυτές «απαγορευμένες» αξίες.

     Μεγάλη λοιπόν, αναταραχή προκάλεσε η αφίσα του κινήματος «Αφήστε με να ζήσω», «μότο» της οποίας «ήταν η προτροπή ‘‘διάλεξε τη ζωή’’»! Είναι πράγματι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, ο απόλυτος παραλογισμός! Να χαρακτηρίζονται αυτοί που επιλέγουν τη ζωή ή που προτείνουν την επιλογή της ζωής, ότι έχουν «αναχρονιστικό», «μεσαιωνικό» ή «ακραία συντηρητικό λόγο»! Και αυτή η παρότρυνση, στη ζωή και όχι στον θάνατο, να ενοχλεί, και να ενοχλεί τόσο πολύ, που πρέπει να απαγορευτεί. Πρέπει να φιμωθούν τα στόματα που υποστηρίζουν τέτοια «εγκληματικά» πράγματα, ενώ τα υπόλοιπα, που υποστηρίζουν την επιλογή του θανάτου, ή αν το πούμε με άλλα λόγια, την «διακοπή ανεπιθύμητης κύησης», για να μην καταλαβαίνουμε το τρομακτικό μέγεθος της πράξης[2], μπορούν να το διαλαλούν ελεύθερα, χωρίς να νοιάζονται πραγματικά, όπως υποστηρίζουν, για τον διχασμό της άλλης μερίδας των συνανθρώπων τους, που υποστηρίζουν το δικαίωμα στη ζωή.

     Απ’ ότι γνωρίζω, στον μεσαίωνα η ανθρώπινη ζωή δεν είχε καμιά αξία. Ο παπισμός, με συνοπτικές διαδικασίες, καταδίκαζε τους πάσης φύσεως «αιρετικούς» στην πυρά! Αλλά, όπως έχω ξαναγράψει, οι λέξεις στην εποχή μας, που τελεί υπό σύγχυση, ή έχουν αλλάξει νόημα ή έχουν διαστραφεί. Ποιος θα μπορούσε να χαρακτηρίσει, «μεσαιωνικές» απόψεις, αυτές που είναι τελείως αντίθετες με τις μεσαιωνικές; Ποιος θα μπορούσε να χαρακτηρίσει, και μιλώ συγκεκριμένα γι’ αυτούς που δηλώνουν «Χριστιανοί», τον λόγο υπέρ της ζωής και ναι, κατά των εκτρώσεων, ως «ακραίο συντηρητικό»; Δεν είναι ο συντηρητισμός, εντολή του Χριστού; Δεν είπε ο Κύριός μας ότι πρέπει να είμαστε το «άλας της γης»; Να συντηρούμε τον κόσμο για να μην «σαπίσει» και να τον «νοστιμίζουμε» με το φωτεινό παράδειγμά μας; Δεν είναι εντολή του Χριστού το «ου φονεύσεις»; Δεν είναι σαφές ότι ο λόγος του Ευαγγελίου, της Ιεράς Παραδόσεως, των Αγίων, και γενικότερα της Εκκλησίας είναι υπέρ της ζωής; Ποιος από αυτούς που θεωρούν ότι το έμβρυο δεν είναι άνθρωπος, μπορεί να φτιάξει ένα ωάριο ή ένα σπερματοζωάριο εκ του μηδενός; Και εάν δεν μπορεί κάποιος να φτιάξει ούτε μια τρίχα, όταν δεν μπορεί να δώσει εντολή στην καρδιά του να σταματήσει να πάλλεται, πως κοκορεύεται ότι του ανήκει το σώμα του; Και ακόμη χειρότερα, πώς διατείνεται ότι του ανήκει μια άλλη ζωή που φιλοξενείται προσωρινά στην μήτρα μιας μάνας;

      Η αφίσα αυτή, έχοντας τέτοιο «εγκληματικό» περιεχόμενο, που βλάπτει τους Έλληνες, δεν θα μπορούσε να περάσει έτσι, εάν δεν γινόταν έρευνα, για να διαπιστωθεί «ποια είναι αυτά τα σωματεία πίσω από την καμπάνια κατά των αμβλώσεων και πιο ειδικά ‘‘πού βρήκαν τα χρήματα για μία τέτοια εκστρατεία’’».  Και εδώ αρχίζει νέος κύκλος «θαψίματος»! Εκτός από τους χαρακτηρισμούς που αναφέρθηκαν παραπάνω, υπάρχει και η συνέχεια, έτσι για να αποκτήσουν οι αναγνώστες του άρθρου, πληρέστερη άποψη του «εγκλήματος» που συνετελέσθη. Όχι πως μας προκάλεσαν έκπληξη, είναι οι ακραίοι χαρακτηρισμοί που συνήθως χρησιμοποιούνται, έτσι για να έχουμε κάτι να πιπιλίζουμε: «παραεκκλησιαστικών χριστιανικών αδελφοτήτων», «ορθόδοξο φονταμενταλισμό και τη μισαλλοδοξία», «αντισημιτικά και ρατσιστικά κείμενα», «ριζοσπαστικών ορθόδοξων χριστιανικών σωματείων», και τα λοιπά γνωστά. Είπαμε, ενοχλεί οποιοσδήποτε αγαπά και μιλά για την Αγία Ορθοδοξία μας, την Πατρίδα μας και την Οικογένεια! Αυτό είναι το «έγκλημα» των Ορθοδόξων Χριστιανικών Σωματείων.

      Γνωρίζουμε την κατάσταση, όσον αφορά στις εκτρώσεις, στην πατρίδα μας, δεν εθελοτυφλούμε. Πάνω από 1000 παιδιά «ρίχνονται»[3], ημερησίως· παιδιά που ποτέ δεν είχαν το δικαίωμα της επιλογής, και το χειρότερο, παιδιά αβάπτιστα, και γνωρίζουμε εμείς οι Χριστιανοί τι σημαίνει αυτό. Ρωτώ όλους αυτούς τους χριστιανούς, για τους άλλους δεν με αφορά, που κόπτονται υπέρ των εκτρώσεων: ποιος νόμος είναι ανώτερος, ο νόμος της πολιτείας ή ο Νόμος του Θεού; Στις κάλπες θα «παίζεται» η ανθρώπινη ζωή; Τόση αξία έχει; Οι 350.000, τουλάχιστον, εκτρώσεις τον χρόνο, και οι εμπλεκόμενοι σ’ αυτές που ξεπερνούν το εκατομμύριο, μέγεθος συνέχεια αυξανόμενο, τι θα ψήφιζαν στις κάλπες σε ένα ενδεχόμενο δημοψήφισμα, υπέρ ή κατά;

     Επίκαιρος όσο ποτέ, ο ελληνορθόδοξος λόγος του Φώτη Κόντογλου: «Σήμερα νομίζεται καλὸς σὲ ὅλα, ὅποιος εἶναι ἀδιάφορος, ὅποιος δὲν νοιάζεται γιὰ τίποτα, ὅποιος δὲν νοιώθει καμμιὰ εὐθύνη, γιατί δέν πιστεύει σέ τίποτα. Ἀλλοιῶς τὸν λένε σωβινιστή, τοπικιστή, μισαλλόδοξον, φανατικόν, μέ στενή ἀντίληψη ἄνθρωπον.

     Αὐτό γίνεται γιά τή θρησκεία, γιά τήν ἀγάπη στὴ χώρα μας, γιά τίς συνήθειες καί γιά τὰ ἔθιμά μας, δηλαδή γιά τὴν παράδοση, γιά τὴν γλῶσσα μας, γιά τά πάντα. Οἱ  ἀδιάφοροι πού εἶπα, περνοῦν γιὰ φιλελεύθεροι ἄνθρωποι, γιὰ ἄνθρωποι ποὺ ζοῦνε μὲ τὸ ‘‘πνεῦμα τῆς ἐποχῆς μας’’, ποὺ ἔχει γιὰ πιστεύω τὴν καλοπέραση, τίς εὐκολίες, τὶς ἀναπαύσεις, κι ἂς μὴν ἀπομείνη τίποτα ποὺ νὰ θυμίζη σὲ ποιὸ μέρος βρισκόμαστε, ἀπὸ ποὺ κρατᾶμε, ποιοὶ ζήσανε πρὶν ἀπὸ ἐμᾶς στὴ χώρα μας.»[4]

Πορφυρίτης


[1] https://insidestory.gr/article/hrimatodotisi-kinima-kata-ektroseon-hristianika-somateia-afistemenaziso?token=7QL6AJTH6Y&utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_campaign=op&utm_content=article%2Fhrimatodotisi-kinima-kata-ektroseon-hristianika-somateia-afistemenaziso

[2] Υπάρχουν βίντεο στο διαδίκτυο, για όσους ενδιαφέρονται, «διακοπής ανεπιθύμητων κυήσεων».

[3] Η έκφραση του λαού μας, «έρριξε το παιδί», δεν είναι τυχαία.

[4] Φώτη Κόντογλου, «Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΧΤΑΠΟΔΙΟΥ Κι’ ἡ Ἑλλάδα».

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s