Αντί να παρακαλούν στα γόνατα, οι αμετανόητοι σχισματικοί της Ουκρανίας κοινωνούν με άλλους σχισματικούς και ο Ναυπάκτου Ιερόθεος τρέχει να τους «οικονομήσει».

ΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑΣ.

Όταν το 1992 ο Φιλάρετος καθαιρέθηκε από την Μόσχα και η προσφυγή του στην Κωνσταντινούπολη απορρίφθηκε, διέπραξε επί σειρά ετών σοβαρότατα εκκλησιαστικά εγκλήματα τα οποία κατέστησαν την καταδικαστική απόφαση της Μόσχας «πλέον ἀνέκκλητη σύμφωνα μὲ τοὺς κανόνες 4ο Ἀντιοχείας, 22ο Ἀποστολικό, 37ο Καρθαγένης»[1) και το Πατριαρχείο Μόσχας το 1997 προχώρησε σε αφορισμό και αναθεματισμό του αμετανόητου Φιλάρετου. Όλες οι αποφάσεις του Πατριαρχείου Μόσχας έγιναν τότε αποδεκτές από όλες τις υπόλοιπες Τοπικές Εκκλησίες, συμπεριλαμβανομένου του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, έως το 2018 όπου το τελευταίο, με προτροπή των Αμερικανών, «αποκατέστησε» τον Φιλάρετο.

Ανάμεσα στα εκκλησιαστικά εγκλήματα που διέπραξε τότε ο Φιλάρετος, τα οποία οδήγησαν στο να καταστεί πλέον ανέκκλητη η καταδικαστική απόφαση του Πατρ. Μόσχας και να αναθεματιστεί και αφορισθεί από τους Ρώσους, ήταν και η κοινωνία του με σχισματικούς.

Σήμερα όμως, επειδή πληρώνουμε με τόκο τους επί δεκαετίες ολόκληρες Αντίχριστους Αμερικανούς σώγαμπρους του Πατριαρχείου Κωνστ/πόλεως, βλέπουμε τους Ουκρανούς σχισματικούς που εγκατέστησε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος παραλλήλως της κανονικής Ουκρανικής Εκκλησίας να κοινωνούν με άλλους σχισματικούς μπροστά στα μάτια μας, και όχι μόνο κάνουμε σα να μην τους βλέπουμε, αλλά ψάχνουμε να βρούμε και «αποδεικτικά στοιχεία» για να τους δεχτεί η Εκκλησία της Ελλάδος. Αυτά που άλλοτε ήταν αιτίες καθαίρεσης και αφορισμού, σήμερα είναι αόρατα.

Βάζοντας στην άκρη για μια στιγμή την αντικανονική εισπήδηση του Πατρ. Κωνστ/πόλεως στο έδαφος άλλης Εκκλησίας και την «νομιμοποίηση» παράλληλης σχισματικής ψευδοεκκλησίας δίπλα στην κανονική Εκκλησία, βαρύτατα εγκλήματα εις βάρος της Εκκλησίας του Χριστού τα οποία σε άλλες καθαρές εποχές θα είχαν ήδη κλείσει το θέμα με τις ανάλογες ποινές (καθαιρέσεις κτλ) στα κεφάλια των ιθυνόντων, ας αναρωτηθούμε, πότε στην εκκλησιαστική ιστορία είχαμε τόσο αμετανόητους, άσχετους με την Ορθοδοξία και απείθαρχους σχισματικούς, για τους οποίους θα ρισκάραμε μάλιστα σχίσμα μεγαλύτερο του 1054;

Επειδή όμως έχουμε ήδη μαζέψει στην αυλή μας ένα σωρό σκουπίδια, ονομαστικώς την «μυξορθοδοξία» [επιτυχημένος όρος του κ. Δημ. Κ. Αναγνώστου] του Πατρ. Κωνστ/πόλεως, δεν μας κάνει πια εντύπωση η «μυξορθοδοξία» των σχισματικών της Ουκρανίας. Ασχολούμαστε άλλωστε γενικώς με τα πάσης φύσεως ντουβάρια: πατριαρχικούς θρόνους, προαγωγές, μικροσυμφέροντα και συνηθίσαμε να ζούμε μέσα στις «μύξες».

Οι Ουκρανοί σχισματικοί ΔΕΝ θέλουν να ενταχθούν στην Αγία του Χριστού Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία, αλλά να υποτάξουν την Ορθοδοξία της Ουκρανίας που βρίσκεται στο υπογάστριο της Ρωσίας στο Δυτικό μπλοκ των Φράγκων και των Αμερικανών με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Γι’ αυτό βλέπουμε την ενεργή υποστήριξη από τον Ναζιστικό Δεξιό Τομέα, τους ανοιχτούς «εγκάρδιους» διαλόγους με τους Ουνίτες, τα υπερ-εθνικιστικά παραληρήματα, την στρεβλωμένη τους «Ορθοδοξία», την κοινωνία με άλλους σχισματικούς, τους οποίους οι Φράγκοι και οι Αμερικανοί «ζεσταίνουν» για ξεσήκωμα. Γι’ αυτό τους βλέπουμε να κατάσχουν Ναούς της κανονικής Εκκλησίας, να ξυλοκοπούν Ιερείς και λαϊκούς, να πετάνε ακόμη και Ιερά σκεύη έξω στον δρόμο· δεν ξέρουμε τί έκαναν την Θεία Κοινωνία.

Είναι λοιπόν τραγικό να βλέπουμε κάθε φορά τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεο να προσπαθεί να συμβιβάσει με «θεολογικές αποδείξεις» αυτήν την δαιμονική κατάσταση. ΔΕΝ έχουμε εδώ την μετανοημένη επιστροφή κάποιων σχισματικών στην Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, έχουμε την εισαγωγή ενός δούρειου ίππου στο Σώμα της Εκκλησίας που θα αποτελέσει το πρότυπο για την μετατροπή ολόκληρης της Ορθοδοξίας από την Ουκρανία και κάτω σε ένα «μυξόπλασμα», εν ονόματι των «Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων» των Αμερικανών.

ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΕΙΔΗΣΗ (σταχυολογώ ορισμένα αποσπάσματα)

ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΩΝ ΟΥΚΡΑΝΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΜΕ ΛΕΥΚΟΡΩΣΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΕ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΙΑ ΤΩΝ ΛΕΥΚΟΡΩΣΩΝ.

«Τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο επικεφαλής της «Λευκορωσικής Αυτοκέφαλης Ορθόδοξης Εκκλησίας» (BAOC), Αρχιεπίσκοπος Σβιατοσλάβ Λογκίν, δήλωσε ότι η «εκκλησία» του στήριζε τα τότε σχέδια του πατριάρχη Βαρθολομαίου να δημιουργήσει μία νέα Ουκρανική «εκκλησία» και να της χορηγήσει αυτοκεφαλία

Η γνώμη του είναι ότι η κατάσταση στην Ουκρανία μπορεί και πρέπει να εφαρμοστεί και στην Λευκορωσία: «Εμείς φυσικά υποστηρίζουμε αυτήν την απόφαση. Στόχος μας είναι να νομιμοποιηθούμε κι εμείς στη Λευκορωσία και να λάβουμε επισήμως καθεστώς αυτοκεφαλίας… Αν αναγνωρίσουν την Ουκρανική Εκκλησία, τα επόμενα βήματα θα πρέπει να αφορούν την Λευκορωσική Εκκλησία. Μας δίνεται ένα παράδειγμα και δείχνει ότι η κατάσταση εξελίσσεται σύμφωνα με τους κανόνες.»  

Μέσα σε αυτό το πνεύμα πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο στο Τσέρνιγκοφ της Ουκρανίας μια διάσκεψη για το θέμα της επιθυμητής αυτοκεφαλίας της BAOC, αναφέρει η Ένωση Ορθοδόξων Δημοσιογράφων επικαλούμενη το κανάλι της Telegram ‘Religion Today‘»

«Στο πλαίσιο του προγράμματος της διάσκεψης τελέσθηκε κοινή επιμνημόσυνη δέηση για τους κεκοιμημένους των Ουκρανικών ενόπλων δυνάμεων από τον ηγέτη της BAOC Λογκίν και τον Ευγένιο Όρντα [Eugene Orda], εφημέριο του καθεδρικού ναού της Μεγαλομάρτυρος Αικατερίνης στην Επισκοπή Τσέρνικγοφ της σχισματικής «Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας» (OCU) που δημιουργήθηκε από την Κωνσταντινούπολη τον Δεκέμβριο και έλαβε τόμο αυτοκεφαλίας τον Ιανουάριο.  

Οι εκπρόσωποι λειτούργησαν μαζί παρά το γεγονός ότι η OCU και η BAOC δεν βρίσκονται σε κοινωνία. Επιπλέον, σύμφωνα με τις οδηγίες του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, ο προκαθήμενος της OCU «Μητροπολίτης» Επιφάνιος μνημονεύει τον Πατριάρχη Μόσχας και πάσης Ρωσίας Κυρίλλο κατά τη διάρκεια των λειτουργιών. Η BAOC έχει αποσχισθεί από την κανονική Λευκορωσική Εκκλησία, η οποία είναι εξαρχάτο του Πατριαρχείου Μόσχας.» 

«Οι βασικοί ομιλητές στο συνέδριο ήταν ο «Αρχιεπίσκοπος» Λογκίν και ο «Αρχιεπίσκοπος» Ευστράτιος Ζόρια [Evstraty Zorya] της OCU, κάποτε πιστός βοηθός του «Πατριάρχη» Φιλάρετου Ντενισένκο στο «Πατριαρχείο Κιέβου», του οποίου η αφοσίωση μεταφέρθηκε στον Επιφάνιο.  

Ο Ζόρια ήταν αυτός που ταξίδεψε στο Μαυροβούνιο μόλις πριν από έναν μήνα για να ζητήσει συγγνώμη από τον Μητροπολίτη Μαυροβουνίου Αμφιλόχιο της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας μετά το συλλείτουργο που είχε η OCU και ιεράρχες του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως με έναν «Αρχιμανδρίτη« (σήμερα «Επίσκοπο») της σχισματικής «Ορθόδοξης Εκκλησίας του Μαυροβουνίου»». 

«Έτσι, από την ίδρυσή της, οι εκπρόσωποι της OCU συλλειτούργησαν με εκπροσώπους άλλων δύο σχισματικών ομάδων και τουλάχιστον άλλες τρεις σχισματικές ομάδες (η «Ορθόδοξη Εκκλησία της Μακεδονίας», η «Ορθόδοξη Εκκλησία του Μαυροβουνίου» και η «Λευκορωσική Αυτοκέφαλη Ορθόδοξη Εκκλησία») εξέφρασαν την επιθυμία να λάβουν αυτοκεφαλία με τον ίδιο τρόπο που έλαβαν και οι σχισματικοί της Ουκρανίας


[1] Πρωτοπρ. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος – Απλές Ερωτήσεις Κατανόησης Κειμένου Β’.

Μετάφραση / σχολιασμός Φαίη.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s